Het zit wel snor - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Met Kerst - WaarBenJij.nu Het zit wel snor - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Met Kerst - WaarBenJij.nu

Het zit wel snor

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Met

17 Maart 2014 | Nederland, IJsselstein

Het is wat stiller rondom mijn Kipling avontuur
Tja een nieuwe baan kost gewoon een beetje meer tijd en vooral energie.
Maar met een gemiddeld aantal van 1 per week zit het wel snor.
Ik heb gister tussen de bedrijven door een leuke etui opgehaald in Nieuw-Vennep. Ik kom nog eens ergens.
En ik ga een weekend naar Belgie, dus ik hoop dat stiekem te combineren met het ophalen van het één of ander.
Dat moet ik even overleggen met m'n vriendin.
Ik heb net geboden op een vrolijke rode tas bij de Tassendame in Schiedam.
Vorige week heb ik een mooie roze portemonnee gescoord bij iemand uit Delden. Deze kwam lekker met de post.
Het wordt al een vrolijker geheel. Het leuk om te weten dat Kipling graag tassen maakt die niet 'serieus, saai of bekakt' zijn. Maar die donkere tassen die ik tot nu toe heb verzameld komen toch aardig in de buurt.
Nou is dat wel een beetje zeuren want met een verkoop van 6 miljoen tassen per jaar zijn er natuurlijk ook een hoop vrolijkerds bij.
Kortom de verzameling groeit maar minder luidruchtig.