Kiplingtas van Kiplingtassen goed voornemen 2014 - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Met Kerst - WaarBenJij.nu Kiplingtas van Kiplingtassen goed voornemen 2014 - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Met Kerst - WaarBenJij.nu

Kiplingtas van Kiplingtassen goed voornemen 2014

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Met

01 Januari 2014 | Nederland, IJsselstein

Vorig jaar toen ik mijn gedachte wilde verzetten, kwam Kipling in mijn gedachte. Een tassenmerk, jahoorja lekker vrouwelijk om aan tassen te denken. Nou en. Tassen zijn ideale kledingstukken; de maat doet er niet toe, ik word er nooit lelijker, dikker, dunner, korter, langer of bobbeliger van. Wel armer natuurlijk. Naja dat heb ik zelf in de hand. Een tas is een superhandig kledingstuk want het bied opties. Opties in wat ik meeneem als ik ergens heenga. En ik hou van opties.
Het begin van het nieuwe jaar is altijd een mooie start om plannen te maken voor die maagdelijke twaalf maanden die voor me liggen. Aan het einde van het jaar ben ik altijd een beetje melancholisch dat het jaar weer voorbij is. Aan de andere kant krijg ik weer een nieuw jaar voor ' nieuwe prijzen en nieuwe kansen' (kom maar naar beneden en sla je slag!). Aan het begin van 2013 zat ik dus een beetje op internet te turen naar Kipling tassen, maar het was een beetje in strijd met het feit dat ik het leuk vind om zelf handtassen te maken. En zo ik kwam op het idee om een tas van kiplingtassen te maken.
Blij met m’n nieuwe idee zocht ik op en internet naar 2de hands tassen. Algauw vond ik iemand die 7 tassen tegelijk wegdeed. Ik besloot om op alle 7 in 1x te bieden en daar ging de vrouw akkoord mee.
De eerste 7 waren binnen!
Toen viel het stil. Het seizoen op m’n werk begon en daar was ik druk genoeg mee. Het werd vanzelf zomer en ik keek nog eens naar de tassen. Op een zomerse dag knipte ik er vast 1 stuk (demonteren). Daar liet ik het bij, verloren lagen ze op zolder naar hun stuk geknipte broertje te kijken.
We gingen op vakantie en ineens was het december. De gedachte voor nieuwe voornemens kwamen op evenals ‘ er is weer een jaar voorbij’.
Het idee spreekt me nog steeds aan dus ik dacht ik voer de druk een beetje op; goed voornemen voor 2014.
Maar goede voornemens 2014 moeten wel smart zijn (niet zo vaag als iemand beter leren kennen).
Dus de laatste week van december ga ik bedenken hoe de tas eruit moet komen te zien en na een brainstrom van een uur ben ik eruit. Ik heb voor het idee toch zo’n 40 logo’s nodig van die apentassen. Wat is het budget? Ik vind het totaal bedrag moet wel ongeveer zijn wat ik normaal ook voor een tas uitgeef: 75,00. Nee ik koop niet elk jaar zo’n dure tas, ik denk eens in de 5 jaar.
Maar goed 75,00 gedeeld door nog 33 tassen is niet veel. …
Het goede voornemen is SMART en bijgeschreven op de lijst! Let’s go.