Heenreis... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Met Kerst - WaarBenJij.nu Heenreis... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Met Kerst - WaarBenJij.nu

Heenreis...

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Met

06 Juni 2017 | Nederland, Arnhem

Hi there!
De heenreis verliep wat minder voorspoedig dan we gewend zijn.
We hebben 2 dagen spierpijn gehad van het rennen.
Met de eerste vlucht kwamen we aan op Washington en vanaf daar gingen we verder naar Seattle. Maar we haalde aansluiting niet. Ondanks dat ongeveer 200 mensen ons voor hebben laten gaan bij de douane duurde dat toch te lang.
Toen we bij de gate waren was het vliegtuig al weg. Teleurstelling.
We hebben wat gegeten en een paar uur later konden we gelukkig als nog met de volgende vlucht naar Seattle.

En nu We zijn sleepless in Seattle.
Althans ik moet natuurlijk een beetje in het ritme komen.
We hebben de eerste dag door de stad geslenterd en we zijn uitgebreid alle kraampjes & winkels afgegaan op de beroemde Pike Market. We hebben gekeken naar de visverkopers die vissen naar elkaar gooien en ook vangen . Wat natuurlijk voor de toeristen wordt gedaan maar het is toch knap om een glibberige vis van 5 kilo te vangen denk ik.
Ook de bloemenkramen met mooie pioenen en irissen zijn leuk om te zien. We komen op de Pike market via een steegje waar een soort graffiti van kauwgom is ontstaan. Meters vol met kauwgom in alle kleuren. Het smerig en toch vrolijk.
Seattle is verder mooie en relaxed stad maar we hebben ook wel een hoop arme stakkers gezien.
Gisteren zijn we naar het museum van popmuziek gegaan. Het is in een indrukwekkend gebouw en er wordt natuurlijk een hoop aandacht besteed aan de locale internationale beroemdheden zoals Jimi Hendrix, kurt Cobain en zijn band Nirvana .
We gaan na deze cultuurshot met de monorail en de metro naar de wolkenkrabber Columbia Center. Met de lift schieten we zo naar de 73ste verdieping. Daar moeten we wel even 15 dollar aftikken voor een 'View' van 360 graden. Het uitzicht op Seattle met al het water en de bergen in de verte; geweldig!. We hebben ook wel geluk met zo'n stralende dag.
Over een paar dagen gaat het weer omslaan naar een stuk minder mooi weer. We proberen ons programma zoveel mogelijk aan te passen.
Vandaag rijden we naar Mount Rainier en hebben we 2 overnachtingen in Alexander Logde in Ashford.

Tot snel! Xxx

• 06 Juni 2017 - 21:37

Jacqueline :

Heel leuk dat we kunnen reageren. En zo op de hoogte blijven van jullie wel en wee. Jammer van de vertraging. Maar nu lekker genieten samen. Liefs

• 06 Juni 2017 - 21:43

Jacqueline :

Leuk dat we kunnen reageren op de dingen die jullie mee maken. Geniet er van groetjes van ons jacqueline

• 06 Juni 2017 - 21:56

Jacqueline :

Wat leuk om zo mee te maken, wat jullie belven veel plezier met elkaar liefs van ons jacqueline en dick

• 07 Juni 2017 - 15:53

Tineke Straver:

Wat leuk dat we weer een beetje met jullie mee mogen reizen.
    Heel veel plezier met zijn tweetjes.
    Liefs van ons,
    Kees en Tineke

• 08 Juni 2017 - 08:39

Jacqueline :

Sorry de reactie van vorige keer ging niet helemaal goed. Maar hopelijk gaat het nu beter. Wat leuk om het zo te zien en te lezen. Jullie hebben al veel gezien in die korte periode. Geniet er van liefs van ons jacqueline en dick