Week 6: Hurry up & wait - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Met Kerst - WaarBenJij.nu Week 6: Hurry up & wait - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Met Kerst - WaarBenJij.nu

Week 6: Hurry up & wait

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Met

20 Februari 2014 | Nederland, IJsselstein

Week 6:

Ik begrijp dat er mensen zijn die niet zo veel met Kipling hebben. Ik eigenlijk ook niet. Het is nou eenmaal zo dat als ik iets doe waar ik uitdaging in zie dan ga ik er ook voor.

Op 21 januari reageerde ik op een advertentie van een mevrouw die een tas verkocht wat al een oud beestje was geworden. Het is een kleine donker blauwe rugzak. De advertentie staat al een maand op marktplaats, niemand wil de arme ziel hebben. Ik bied 2,00 euro.
Ik heb beet! Alleen ze wil winst maken via de verzendkosten. Ja wat heb ik daaraan; we wonen 500 meter bij elkaar vandaan (ei). Om haar tegemoet te koemn, gooi ik er nog een euro op, hoppa. De volgende vraag is of ik er haast mee heb. Nee zeker niet, schrijf ik terug. Of ik dan na 4 februari wil bellen om iets af te spreken. Dus dat die ik. Geen reactie.
Ik wacht nog een paar dagen en dan stuur ik haar een mail met de vraag of ze tas nog heeft. Ik krijg een sms terug; sorry ik bel je volgende week. En zo gaat er weer een week voorbij. Het is vrijdag en ik krijg een mai of ik de tas nog van het weekend wil komen halen. Ja dat wil ik. Ik mail dat ik de tas zaterdag om 12:00 kan komen halen. Geen reactie. Ik krijg zaterdagavond een sms dat ik de tas zondag kan komen halen/ Het is inmiddel zondagochtend als ik een bericht terug stuur dat me dat om 19:00 uitkomt. Ik krijg doodleuk terug dat ze dat liever nu heeft.Wie was ook alweer de koning? In m'n joggingbroek stap ik in de auto (voor 500meter) en vijf minuten later heb ik zowaar een item erbij. Na vorige week 4 uur in de auto gezeten te hebben was dit toch een stuk langdradiger.

Uitdaging, tja en het lijkt nergens over te gaan. Maar het is creatief proces gericht op een merk wat ik van vroeger ken. Het is fout en toch ook niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Met

Actief sinds 01 Nov. 2011
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 49018

Voorgaande reizen:

03 Juni 2017 - 20 Juni 2017

Washington - Oregon : Here we come

27 December 2015 - 12 Januari 2016

Sri Lanka Couleur locale

01 Januari 2014 - 31 December 2014

Kipling

15 September 2013 - 10 Oktober 2013

Indonesie

02 November 2011 - 08 December 2011

Op naar New Sheapland

Landen bezocht: